Dear Customers, due to COVID-19 situation we are changing our cancellation policy. Free cancellation is now offered up to 48 hours prior to rental. Feel free to make your reservation relaxed and without stress. x

2.500 Ευχαριστημένοι πελάτες το 2022, Ευχαριστούμε!

+30 28210 60120
Contents
01. Τι είναι η πλήρης κάλυψη;
02. Τι είναι η Απαλλαγή Ευθύνης Ζημιών;
03. Τι είναι η πλήρης απαλλαγή Ευθύνης Ζημιών;
04. Τι είναι η Ασφάλεια Ελαστικών;
05. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;
06. Τι θα συμβεί αν το αυτοκίνητο πάθει βλάβη;
07. Διαθέτουν κλιματισμό τα αυτοκίνητα;
08. Έχω ελεύθερο όριο χιλιομέτρων;
09. Υπάρχει χρέωση για δεύτερο οδηγό;
10. Υπάρχει χρέωση για παιδικό κάθισμα ή μαξιλαράκι;
11. Τι έγγραφα πρέπει να έχω μαζί μου για να νοικιάσω αυτοκίνητο;
12. Πώς θα συναντηθούμε στο αεροδρόμιο;
13. Αν έχω πολλές αποσκευές τι μπορώ να κάνω;
14. Τι συμβαίνει σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης μου;
15. Τι γίνεται αν θέλω να πάρω το αυτοκίνητο από ένα μέρος και να το επιστρέψω σε ένα άλλο;
16. Θα μου ήταν χρήσιμο ένα σύστημα πλοήγησης GPS;
17. Τι θα συμβεί αν επιστρέψω το αυτοκίνητο αργότερα του συμφωνηθέντος χρόνου;
18. Τι γίνεται αν θέλω να νοικιάσω ένα αυτοκίνητο για μεγάλο χρονικό διάστημα;
19. Πώς μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την κράτησή μου;


1. Τι είναι η πλήρης κάλυψη;
Είναι η κάλυψη CDW και FDW που καλύπτουν έξοδα επισκεύων του ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου σε περίπτωση ατυχήματος. Προϋπόθεση αποτελεί ότι δεν έχει παραβιαστεί ο ελληνικός κώδικας οδικής κυκλοφορίας και ότι ακολουθήθηκαν όλοι οι κανόνες και οι διαδικασίες σε περίπτωση ατυχήματος.

2. Τι είναι η Απαλλαγή Ευθύνης Ζημιών CDW;
Είναι η κάλυψη που καλύπτει μέρος των εξόδων των επισκεύων του ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου σε περίπτωση ατυχήματος με ένα συγκεκριμένο ποσό ευθύνης του ενοικιαστή. Η συμμετοχή του ενοικιαστή από την κατηγορία Α έως την κατηγορία C είναι 300 € και από την C1 στην F1 είναι 500 €.

3. Τι είναι η πλήρης απαλλαγή Ευθύνης Ζημιών FDW;
Είναι η κάλυψη που καλύπτει όλα τα έξοδα των επισκεύων του ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου σε περίπτωση ατυχήματος.

4. Τι είναι η κάλυψη Ελαστικών;
Η κάλυψη Ελαστικών καλύπτει όλα τα έξοδα σε περίπτωση βλάβης των ελαστικών ή στη ζάντα του αυτοκινήτου.

5. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;
Σε περίπτωση ατυχήματος, μας καλείτε στην24ωρη τηλεφωνική γραμμή που είναι γραμμένη στο συμβόλαιο ενοικίασης και εμείς θα σας καθοδηγήσουμε σε όλη τη διαδικασία . Σε περίπτωση μη εφικτής επικοινωνίας μαζί μας (κακή σύνδεση δικτύου κλπ) καλέστε το διεθνή αριθμό 112 ή το 100 για την ελληνική αστυνομία. Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε το ΟΔΗΓΙΕΣ-ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ.

6. Τι θα συμβεί αν το αυτοκίνητο πάθει βλάβη;
Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν 24ωρη οδική βοήθεια και αντικατάσταση του αυτοκινήτου. Απλά επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου και θα αλλάξουμε το αυτοκίνητο στο χώρο σας.

7. Διαθέτουν κλιματισμό τα αυτοκίνητα;
Ναι, όλα τα αυτοκίνητα από όλες τις κατηγορίες διαθέτουν A / C.

8. Έχω ελεύθερο όριο χιλιομέτρων;
Ναι, η τιμή ενοικίασης περιλαμβάνει δωρεάν χιλιόμετρα.

9. Υπάρχει χρέωση για δεύτερο οδηγό;
Οχι, δεν υπάρχει καμία χρέωση για δεύτερο οδηγό.

10. Υπάρχει χρέωση για παιδικό κάθισμα ή μαξιλαράκι;
Οχι, δεν υπάρχει καμία χρέωση για παιδικά καθίσματα ή μαξιλαράκια.

11. Τι έγγραφα πρέπει να έχω μαζί μου για να νοικιάσω αυτοκίνητο;
Απαιτείται έγκυρο δίπλωμα οδήγησης, καθώς και διαβατήριο ή δελτίο ταυτότητας.

12. Πώς θα συναντηθούμε στο αεροδρόμιο;
Όταν φτάσετε ένας από τους αντιπροσώπους μας θα σας περιμένει κρατώντας ένα σημείωμα με το όνομά σας. Σε περίπτωση συμφόρησης στο αεροδρόμιο θα σας καλέσουμε εμείς στο κινητό σας τηλέφωνο και θα συναντηθούμε στο σημείο συνάντησης του αεροδρομίου.

13. Αν έχω πολλές αποσκευές τι μπορώ να κάνω;
Μπορείτε να παραγγείλετε είτε μια σχάρα οροφής ή ένα μίνι λεωφορείο με αφαιρούμενο πίσω κάθισμα. Εάν οι λύσεις αυτές δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφώνου και εμείς θα βρούμε την πιο ιδανική λύση για εσάς.

14. Τι συμβαίνει σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης μου;
Εάν μας έχετε ενημερώσει με το σωστό όνομα της αεροπορικής εταιρείας και τον αριθμό της πτήσης, τότε ο εκπρόσωπός μας θα σας περιμένει στο αεροδρόμιο κατά την άφιξη σας. Σε περίπτωση άλλων καθυστερήσεων (καθυστέρηση αποσκευών κλπ) τηλεφωνήστε μας στην 24ωρη τηλεφωνική γραμμή της εταιρείας μας (28210 - 60120, 68782)

15. Τι γίνεται αν θέλω να πάρω το αυτοκίνητο από ένα μέρος και να το επιστρέψω σε ένα άλλο;
Είναι δυνατόν. Όμως, πρέπει να συμφωνηθεί πριν από την ενοικίαση. Μπορείτε είτε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα πληροφοριών ή να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας στο email μας.

16. Θα μου ήταν χρήσιμο ένα σύστημα πλοήγησης GPS;
Ένα σύστημα πλοήγησης GPS είναι πάντα χρήσιμο ειδικά αν πρόκειται να κινηθείτε γύρω από τις πόλεις. Οι περιγραφές του GPS και η φωνητική εντολή είναι στα αγγλικά και το POI-οδηγικό δίκτυο στην Κρήτη καλύπτεται κατά 98%

17.Τι θα συμβεί αν επιστρέψω το αυτοκίνητο αργότερα του συμφωνηθέντος χρόνου;
Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθήτε με μισή ημέρα ενοικίασης για καθυστερήσεις λιγότερο από 5 ώρες και με πλήρη ημέρα ενοικίασης για καθυστερήσεις μεγαλύτερες των 5 ωρών.

18. Τι γίνεται αν θέλω να νοικιάσω ένα αυτοκίνητο για μεγάλο χρονικό διάστημα;
Μακροχρόνια ενοικίαση θεωρείται η ενοικίαση πάνω από 21 ημέρες. Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφώνου και θα έχετε μια προσφορά για το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει

19. Πώς μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την κράτησή μου;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email.

Αναζήτηση

CONNECT WITH US

 

 

 

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

KAPPA RENTAL SERVICES

Πλατανιάς-Χανιά-Κρήτη

+30 28210 60120

info@auto-kappa.gr

ESPA Banner